miercuri, 8 decembrie 2010

Te poate schimba un om?

       Astazi m-am ridicat din asternuturile albe, din cosmarurile noptii,din amintiri nedorite  si am pasit spre o noua zi.Am fost eu.Eu voi fi mereu acolo.Prezenta mereu la orice bucurie,suportand orice durere,infruntand orice impediment care imi este pus in cale,cu nonsalanta,de catre destin.Eu am fost mereu acolo.
       Dar daca mai este cineva cu tine? Care este mereu acolo.Sufera cu tine.Te ajuta.Te iubeste cand zambesti.Ce se intampla? Cat de departe poti ajunge pentru persoana care face parte din tine in fiecare zi? Care iti este limita principiului, a suferintei, a umilintei? Poti trece peste dorinte?Poti face compromisuri? Poti sa depasesti teama si durerea? Cred ca raspunsurile difera in functie de cat de mult o persoana poate iubi.De capacitatea ei de a se dedica,darui,uita. De altruism.De intensitatea pasiunii.De visele puse in joc.
      In fiecare zi avem de infruntat o situatie,de zambit unei persoane care ne este antipatica,avem  un moment pe care am vrea sa-l uitam, un vis nou si alta limita de depasit.In fiecare zi ne asumam o responsabilitate,nutrim un gand nou, avem nevoie de o  imbratisare, de un telefon de la cineva drag.Toate acestea ne conditioneaza de persoanele de langa noi.Nu poti infrunta decat o situatie in care este implicat cineva, avem un gand nou pentru o persoana, primim imbratisari si telefoane de la oameni.Intamplarile de zi cu zi, situatiile in care suntem pusi sau pe care le alegem ne fac sa-i iubim sau nu.Atunci cand iubim pe cineva mult situatiile se schimba,sunt din ce in ce mai provocatoare.Parca suntem testati.Cerul vrea sa afle cu orice pret daca stim sau nu sa iubim .Ajungem sa facem sau sa spunem lucruri pe care nu am visat niciodata sa le facem, care nu ne-ar fi trecut prin cap, pe care,poate nici nu vroiam sa le facem sau spunem.Dar faptul ca savarsim lucruri ,uneori ,impotriva vointei noastre sau cu uimire ca putem, inseamna ca am reusit sa depasim tiparele in care se incadra in mod normal firea noastra.Am reusit sa iubim.
       Poti sa iubesti incredibil de mult si ,totusi, sa iti pastrezi persoana rece si de nemiscat.Dar poti sa iubesti incredibil de mult,iar toate gandurile ,senzatiile,sentimentele si experientele noi sa te transforme intr-o persoana complet diferita.Un om te poate schimba.Depinde de felul tau de a iubi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

superb...
şi foarte adevărat.

Eu ţi-am spus că trebuie să-ţi dea cineva o diplomă pentru cel mai optimist om din lume. Învaţă-mă şi pe mine să mai văd partea plină a paharului...eu am cam uitat.:)

Lucia spunea...

Nici eu nu sunt mereu optimista.Dar cand scriu imi place sa transmit asta:).Ma bucur ca si reusesc.

Multumesc!!!! >:D<

Trimiteți un comentariu

 
Blue Ice Template by Totul despre Blogger